Вкл/Выкл изображения Шрифт A A A Фон Ц Ц Ц Ц
МЕНЮ

Артыкул 20. Парадак разгляду патрабаванняў спажыўца ў сувязі з неаказанне жыллёва-камунальных паслуг альбо аказаннем жыллёва-камунальных паслуг з недахопамі

У выпадку неаказання жыллёва-камунальнай паслугі альбо аказання жыллёва-камунальнай паслугі з недахопамі спажывец апавяшчае пра гэта выканаўца альбо аварыйна-дыспетчарскую службу, указаную ў дамове або указаную выканаўцам спажыўцу іншым спосабам. Адпаведнае апавяшчэнне можа быць зроблена спажыўцом шляхам накіравання пісьмовай прэтэнзіі альбо вуснага паведамлення (заяўкі), у тым ліку па тэлефоне, і падлягае абавязковай рэгістрацыі выканаўцам альбо аварыйна-дыспетчарскай службай. Работнік выканаўцы ці аварыйна-дыспетчарскай службы, які прыняў вуснае паведамленне (заяўку), абавязаны паведаміць спажыўцу звесткі аб асобе, якія прынялі паведамленне (заяўку), і рэгістрацыйны нумар паведамлення (заяўкі).

Работнік выканаўцы павінен прыбыць да спажыўца на падставе апавяшчэння спажыўца не пазней тэрміну, вызначанага дамовай. У выпадку незабеспячэння спажыўцом доступу ў жылыя памяшканні, на зямельныя ўчасткі ў загадзя ўзгодненае час выканаўца не нясе адказнасці за парушэнне названага тэрміну.

Работнік выканаўцы, які прыбыў на падставе апавяшчэння спажыўца, усталёўвае факт наяўнасці і прычыны неаказання жыллёва-камунальнай паслугі альбо аказання жыллёва-камунальнай паслугі з недахопамі, складае прэтэнзійны акт і пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці са згоды спажыўца неадкладна забяспечвае аказанне жыллёва-камунальнай паслугі альбо ўхіленне недахопаў жыллёва -коммунальной паслугі.

Прэтэнзійны акт падпісваецца работнікам выканаўцы і спажыўцом. Спажывец мае права падпісаць прэтэнзійны акт з агаворкамі. У выпадку адмовы спажыўца ад падпісання прэтэнзійнага акта работнік выканаўцы робіць пра гэта запіс у дадзеным акце.

На падставе прэтэнзійнага акта выканаўца задавальняе патрабаванні спажыўца або накіроўвае спажыўцу матываваны пісьмовы адмову ў задавальненні яго патрабаванняў. У выпадку адмовы ў задавальненні яго патрабаванняў спажывец мае права за свой рахунак арганізаваць правядзенне незалежнай праверкі (экспертызы) якасці жыллёва-камунальнай паслугі (факту неаказання жыллёва-камунальнай паслугі) і (або) абскардзіць такая адмова ў судовым парадку. Правядзенне незалежнай праверкі (экспертызы) якасці жыллёва-камунальнай паслугі (факту неаказання жыллёва-камунальнай паслугі) не пазбаўляе спажыўца права на судовае абскарджанне адмовы выканаўца ў задавальненні патрабаванняў спажыўца.

У выпадку пацверджання выканаўцам факту неаказання жыллёва-камунальнай паслугі альбо ўстанаўлення такога факту ў выніку незалежнай праверкі (экспертызы) або судовага разбору спажывец мае права патрабаваць аказання жыллёва-камунальнай паслугі і не аплачваць жыллёва-камунальную паслугу за перыяд з моманту, названага ў прэтэнзійным акце, акце незалежнай праверкі (экспертызы) або судовай пастанове, да моманту пачатку (аднаўлення) аказання жыллёва-камунальнай паслугі.

У выпадку пацверджання выканаўцам факту аказання жыллёва-камунальнай паслугі з недахопамі альбо ўстанаўлення такога факту ў выніку незалежнай праверкі (экспертызы) або судовага разбору спажывец мае права адмовіцца ад такой паслугі без пакрыцця выканаўцу выдаткаў на яе аказанне, а калі такая паслуга ўжо аказана, мае права па сваім выбары патрабаваць вяртання платы за аказаную жыллёва-камунальную паслугу, калі гэта магчыма зыходзячы з яе характару, альбо змяншэння памеру платы за аказаную жыллёва-камунальную паслугу, бо бясплатнай лiквiдацыi недахопаў жыллёва-камунальнай паслугі, калі гэта тэхнічна магчыма, альбо паўторнага аказання жыллёва-камунальнай паслугі, калі гэта тэхнічна магчыма.

Тэрмін прыняцця рашэння па патрабаванню спажыўца пра зварот платы за жыллёва-камунальную паслугу, аб памяншэнні памеру платы за жыллёва-камунальную паслугу, аказаную з недахопамі, не можа перавышаць сямі каляндарных дзён з дня прад'яўлення адпаведнага патрабавання. Недахопы аказанай жыллёва-камунальнай паслугі павінны быць ліквідаваны выканаўцам у максімальна кароткі тэрмін, тэхналагічна неабходны для ліквідацыі недахопаў жыллёва-камунальнай паслугі, але якi не перавышае месяца з дня прад'яўлення адпаведнага патрабавання, калі іншы тэрмін не вызначаны пагадненнем бакоў. Аказанне жыллёва-камунальнай паслугі, якія не аказанай спажыўцу, альбо паўторнае аказанне жыллёва-камунальнай паслугі, аказанай з недахопамі, павінны быць праведзены ў першачарговым парадку ў тэрмін,

У выпадку, калі спажывец запатрабаваў памяншэнні памеру платы ў сувязі з аказаннем жыллёва-камунальнай паслугі з недахопамі, а таксама ў выпадку неаказання жыллёва-камунальнай паслугі пераразлік платы за асноўныя жыллёва-камунальныя паслугі ажыццяўляецца ў парадку, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь, а за дадатковыя жыллёва-камунальныя паслугі - у парадку, вызначаным дамовай.

Калі выканаўца адмовіў у задавальненні патрабаванняў спажыўца, звязаных з неаказанне жыллёва-камунальнай паслугі альбо аказаннем жыллёва-камунальнай паслугі з недахопамі, спажывец мае права, калі гэта тэхнічна магчыма, прыцягнуць да аказання жыллёва-камунальнай паслугі трэціх асоб або выканаць працы саматугам, праінфармаваўшы пра гэта выканаўцы, і патрабаваць ад выканаўцы кампенсацыі кошту выкананых работ і дадатковых выдаткаў.

Пад дадатковымі выдаткамі разумеюцца выдаткі спажыўца на прыцягненне іншага выканаўца, якія ў выпадку аказання выканаўцам жыллёва-камунальных паслуг належнай якасці не былі б неабходныя спажыўцу, у тым ліку выдаткі на атрыманне крэдыту для аплаты паслуг трэціх асоб, набыццё альтэрнатыўных крыніц энергіі, наём іншага жылога памяшкання на час аказання жыллёва-камунальных паслуг або ліквідацыі недахопаў жыллёва-камунальных паслуг.

Кантакты

Адрас: 225793, Рэспубліка Беларусь, Брэсцкая вобласць, г. Іванава вул.  Будаўнікоў 9

Графік працы: 8.00 да 17.00, абед з 13.00 да 14.00

тэлефоны:

прыёмная, факс — 2-81-58
бухгалтэрыя квартплаты - 2-14-07 (шматканальны),
дыспетчарская (аварыйная служба) - 115

Электронная пошта: box@ivn.bujkh.by

© 2024   КУМПП ЖКХ «Ивановское ЖКХ»